miercuri, 16 ianuarie 2008

O altfel de pace

E 23,15...”Long walk home” ascult in casti si am parte de un tur al Stockholm-ului seara. Sa vad cat de mult mai este de mers pana acasa si ce frumos e orasul si noaptea. Sa vad cat de repede a trecut ziua...cate alte lucruri mi-as fi dorit sa fi facut azi. „Different kind of peace” ma face sa ma multumesc si cu atat ...cu 20 de minute ...cu un tur al Stockholm-ului cu taxiul noaptea.
Totul este luminat, iar lumina se reflecta in lacul Mälaren. Globen, unde se tin cele mai importante concerte – se vede ca o minge uriasa de golf in spatele acestor lumini. O imagine minunata cu nou si vechi reflectat in apa, noaptea; cu turnuri de biserici foarte ascutite si imi pare rau ca nu am fost in stare sa ma opresc sa fotografiez acel moment.
O altfel de pace... Trebuie sa invat sa iau uneori si doar atat cat pot primi: 20 de minute de relaxare intro intreaga zi. „Esos cueros llevan sueños/ al otro lado del mar”. Scot portocala din geanta dintre laptopuri si apoi fac poza...

Un comentariu:

  1. ai povestit atat de frumos incat chiar daca nu am vazut orasul mi l-am putat imagina ...

    RăspundețiȘtergere