luni, 28 iulie 2008

Make a memory

Anul trecut in Stockholm, prin vara, am vazut un tip care avea un tricou rosu pe care scria "Fairbanks" si abia m-am abtinut sa nu il opresc sa ii zic: "Hey, I was there too...". E fain cand auzi sau vezi ceva ce iti aduce aminte de un loc foarte special tie si doar cu persoana respectiva poti sa impartasesti...
In weekend mi-am gasit pe un cd (pe care il suspectam pierdut) toate pozele pe care le aveam din acest loc special. Desi pozele nu sunt foarte reusite - fiind primele fotografii facute - pentru mine sunt ceva ce imi aduce aminte de un pas din viata mea si de asemenea, imi aduce aminte de Alaska - un loc extraordinar in care vreau sa ma intorc...
Poate, uitandu-se pe net, tipul cu tricou rosu din Stockholm va vedea pozele astea si va zice : "Hey, I was there too" :-P.

Un comentariu: