joi, 16 octombrie 2008

Frig

Toate luminile din Stockholm creaza senzatia ca vine Craciunul. Daca respir adanc, deja simt miros de brad si cadouri, desi in jur nu vezi decat şosele, magazine inchise şi frig.
E frig in taxi. Colega frantuzoaica vorbeste la telefon intro limba pe care nu o inteleg; colegul german din spate spune glume pe care nu le inteleg. Il rog pe taximetrist (turc probabil) sa dea drumul la caldura, insa nu ma intelege. What? Cold?....OK, we can make it cold...Traim intro lume pe care nu o intelegem uneori.
Spune-mi o poveste...in care suntem cu totii schimbati...O poveste in care ne traim vietiile impreuna si nu ca si nişte straini...
„Am un sens in drumul meu/ Am prieteni de milioane de dolari/ Am o arma nou-nouţă/ Hai sa vedem cat de nimicitori putem sa fim/.../Am niste planuri perfecte/ Am sa fac din mine un alt om/ Poate o sa coste foarte multi bani/ Dar ce este un om fara bunastarea sa?”...
E frig in taxi. E frig la birou. E frig pana şi in camera de hotel. Acum se face frig şi afara...Trag aer adanc in piept. De abia astept sa vina Craciunul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu