vineri, 28 noiembrie 2008

Strada mea

„Let your thoughts roam free...”
De cele mai multe ori cand zbor, incerc sa imi tin mintea ocupata daca nu pot sa adorm...chiar cu riscul de a ma gandi la lucruri neinsemnate, cum ar fi daca reusesc sa imi aduc aminte toate ciocolatile pe care Lufthansa le schimba in fiecare prima zi a lunii. Cand schimba revista –pentru ca este o noua luna – schimba si ciocolata.
E un mod de relaxare foarte util sa ma gandesc la „lucruri mici” din jurul meu. Ultima data ma gandeam pe cate strazi am stat pana acum in viata. Intro ordine deloc aleatoare - , fara a pune la socoteala „adresele de vacanta”, ci doar locurile unde am „trait” macar o saptamana...doar locurile unde am primit macar o scrisoare (fie ea si factura de telefon sau doar un card de membru)...doar locurile unde, daca cineva m-ar fi sunat seara dupa o zi grea si m-ar fi intrebat: „Ce faci?”...i-as fi raspuns: „Bine, am ajuns acasa”...- cum spuneam, intro ordine deloc aleatoare am stat pe:
• George Cosbuc nr. 73
• Dimitrie Onciul nr. (l-am uitat)
• Garbau nr. 8
• Garii nr. 4
• 700 Fairbanks St
• 3401 Lathrop St
• Hasdeu 45
• 5 Rue de Palanka
• Buftea nr. 8
• Porumbeilor nr. 20 (asta mi-e si rusine sa ii zic numele)
• Tulcea nr. 8 (iar nr. 8)
• Avenida General Humberto Delgado 149
• Nicolae Oncescu nr. 9
• 16 Secretariat Road
• Oborul Nou Nr. 13
• Vidangsvagen 9
• Vasagatan 42
• Drottninggatan 77
• St. Eriksgatan 119
• Enskedevagen 131
• Gustavslundsvagen 153
• Sulhasenkuja 3
• Intrarea Dr.Felix nr. 2
• Humlegardsgatan 23
• Brunkebergstorg 9

In mintea mea - care zboara liber o data cu avionul prin aceste lucruri neinsemnate – aceste strazi exista toate in acelasi oras. Orasul in care am stat eu...
Intro luna de acum ma voi muta din nou...pe o alta strada. Sper ca, pana autobuzul din acest oras va opri si voi ajunge pe STRADA MEA, sa nu mai schimb prea multe adrese. Una - maxim doua ar fi acceptabil. Sper ca autobuzul sa nu opreasca mai mult de doua ori pana atunci...pana va ajunge pe strada mea.
Niciuna din adresele de mai sus nu mai sunt valabile acum. Asa ca, daca voi primi vreo scrisoare la una dintre ele, voi raspunde din autobuz...

4 comentarii:

  1. Merci Dane. Sper sa nu fie prea multe totusi...desi parca imi place sa ma stiu "din nou la drum" mereu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca asi reusi sa-mi aduc aminte toate adresele, desi au fost de zeci de ori mai putine decat ale tale. Totusi, ceva asemanator fac si eu. De fiecare data cand ma uit la poze in care apar, incerc sa-mi amintesc cine era in spatele camerei. Se pune? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pune Luca si asa, pentru ca ideea e doar sa retii "mici" amanunte din locurile pe unde ai fost sau oamenii cu care ai fost. Unii isi aduc aminte strazile pe care se intampla, altii cine facea poza....;-)

    RăspundețiȘtergere