miercuri, 3 decembrie 2008

Pe „running belt” inainte

Oare cum se antreneaza Mos Craciun pentru zilele grele care il asteapta? O reclama vazuta in Stockholm, il arata fugind cu barba-i alba, cu hainele-i rosii umede de transpiratie, pe o „running belt”.
La oboseala pe care o am acum in mine, habar nu am cum se zice „running belt” in limba romana. Google Translator zice ca inseamna „ruleaza centura”...
Revenind la Mos Craciunul din reclama, acesta „ruleaza centura”...un alt tip ii arunca lopeti de zapada drept in fata...altul ii pune un ventilator din profil, tocmai pentru a creea conditiile pe care mosul va trebui sa le infrunte curand: zapada si vant. Mosul insa „ruleza centura” cu sacul cu cadouri in spinare...
Acum o ora, inainte sa vad reclama, am alergat si eu. Parca si mie imi arunca cineva lopeti de zapada..parca si mie imi tinea cineva ventilatorul in fata...Alergam...Acum, la sfarsit, am gasit cum se spune „running belt” in romana: „banda de alergare”. Era prea simplu ca sa ma gandesc...Alergam...

Window sky

Blue-white sky

Sunny sky

Dark sky

Pink sky

Snowing sky

3 comentarii:

  1. Toata lumea stie ca Mos Craciun nu se chinuie sa aduca darurile. De ce? Ma intrebi de ce? Magia lui nu poate fi stearsa cu benzi de alergare, ventilatoare sau lopeti de zapada. Ce placute erau desenele animate in care Mosul zboara peste oras in sania lui si darurile cad la fiecare. Pamantenizarea Mosului cu scop comercial parca strica din farmecul sarbatorilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Suna pueril, dar eu tot ma intreb cum o sa mai vina Mosul daca un anumit coleg ii tot mananca renii????
    Sper ca si-a upgradat sania ca altfel........e vai de colegul mancator de reni

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Luca. Poate Mosul alergand pe banda de alergare nu se "chinuia", ci isi mentinea conditia fizica pentru cand o fi sa zboare peste oras cu sania lui..Sau poate doar isi "omora" timpul pana la Sarbatori...
    @ Roxana. Nu am mancat decat de 2 ori....Hai 3 (dar o data era sandvis de ren, si nu gratar-deci nu se pune)...Hai 4 ca am mancat o data si elan (care e "supporting act" pt ren in perioada asta)...Deci 4 si nu "toti renii" cum prost s-a dus vestea ;-). Sa fie exact cei 4 reni care trebuia sa ajunga in Romania?

    RăspundețiȘtergere