luni, 22 octombrie 2007

Puşca şi cureaua lată

“What is happiness for you David?” e un gand care mi-a ramas din Vanilla Sky. Candva, vorbeam cu un alt David ca fericirea va fi atunci cand pentru ea (ea - Fericirea…sau ea-EA) poti renunta la tot si sa devii Taxi driver. In weekendul trecut, cand Roger a devenit sofer de taxi, parca m-am intors in urma cu 5-6 ani. Dar o intoarcere care iti prieste sa vezi ce e cu adevarat important: taxiul si pasagerul. Sunt versuri pe care nu le stiu dintrun cantec devenit hit la nunta: “Pusca si cureaua lata/ Ce fecior eram odata”. Nu aveam nici pusca si cureaua era chiar ingusta, insa revin, ca un flash-back, toate drumurile in Manastur, povestile de la umbreluta, unde imi zicea ca degeaba caut cel mai bun prieten pentru ca acela sunt eu insumi si cat de bine ma simteam cand imi zicea ca sunt idiot, si cat poti sa razi de un ardelean nervos care zice ca mai bine isi deseneaza poza de diploma decat sa ii dau camera mea foto. I believe this picture must be happiness for you Roger, isn’t it?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu