sâmbătă, 3 noiembrie 2007

Ce ascult cand ascult…..

Ma aproprii….de locurile de care apartin, de locurile care vor fi numite acasa; uitandu-ma la stele, culoarea lor straluceste pentru mine. Daca ploua am sa ma imbrac in alb. Poate ca aveai dreptate, eram singur. Imi citesti mintea?..stiu, nimeni nu a zis ca este usor. Cum ar fi sa nu te mai invinuiesc pentru tot?! Nu iti place directia in care mergi, nu iti place directia din care vii….. Apropo, speranta te va face ciudat, te va face sa stralucesti.
Dintro data vad, asta e ceea ce vreau sa fiu. Am hoinarit, am fost in vacanta, am calatorit sa imi gasesc destinatia, acum ….merg acasa. Arata-mi cum ai facut trucul acela….care m-a facut sa rad, care m-a facut sa fiu fericit. Sunt doar un om pe dinauntru. Mi se pare amuzant, mi se pare trist. Nu am gasit cu adevarat un loc pe care sa il numesc Acasa, pentru ca nu stau niciodata atat de mult incat sa devina....
O fac pentru muzica, o fac pentru dragoste, o fac pentru fiecare din jurul meu, si incerc sa fiu singurul cu melodia asta din mintea mea, dar parca am mai auzit-o altundeva.....

Un comentariu:

  1. supebe pozele dar si remarcile... chiar pui o intrebare interesanta unde e ACASA? Sau daca exista doar un singur loc caruia sa ii spui acasa...

    RăspundețiȘtergere