marți, 13 noiembrie 2007

Prietenii userului meu

Intradevar lumea mi se pare ca sa misca „with the speed of sound“. Nu mai avem timp sa-l petrecem cu oamenii care chiar ne sunt aproape, care ne vor fi aproape daca vom avea nevoie, pe care nu-i putem sa-i mintim zicandu-le: “I am great, I feel excelent”. Avem atatia “useri” de HI5, yahoo messenger, msn, Facebook, Xing….incat uitam sa folosim si primul “user”, si primii prieteni carora le-am dat “Accept as friend” in viata. Ma gandeam sa scriu de asta, de vreo luna, insa in seara asta chiar m-am convins cand am vazut pe HI5 pe cineva care are 12.396 de prieteni. Incredibil, persoana asta are mai multi prieteni decat are orasul meu. Parca vad, daca are nevoie de ajutor isi zice: “Precis, una din cele 40 de Anca stie sa imi zica pe care din cei 53 de Mihai sa il chem in oras”. Stiu ca e doar un exemplu si ca sunt poate printre cele 40 de Anca unele care au si mai multi.
12.000 de prieteni…. Nici armata lui Stefan nu avea atatia oameni.. Si vorba aia... e cel mai mare dintre romani. :-) Votat.
Suna ipocrit, insa unele cuvinte isi pierd din adevarata semnificatie. Mi-e dor de prietenii mei, de cei de acasa….Astept sa vina Craciunul….Daca ma auziti… va rog verificati-mi profilul si dati-mi accept…Vreau sa va adaug…Cred ca avem kestii in comun :-D

Un comentariu:

  1. normal ca ti se face dor de casa si de prieteni daca stai numa' plpecat ! mai da si tu cate-o tura pe la birou !

    RăspundețiȘtergere