vineri, 23 noiembrie 2007

IceBar

Stateam si ma gandeam cum sa incep, sa scriu despre seara trecuta, cand OCS imi zice „aseara m-am facut iar praf, poate am exagerat dar nu eu sunt cel vinovat”. Un bar numai din gheata, la minus 20 de grade Celsius. Ce frumos sa vezi ca bând, ti se topeste paharul si trebuie sa schimbi partea din care bei. Evident ca exista o limita de stat si dupa 45 de minute si patru pahare baute, finlandeza ne cheama sa ne ia haina si manusile de pe noi si sa lasam pe altii sa experimenteze. Oricum probabil paharul meu ar fi devenit neutilizabil curand. Cand iesim, cele zero grade de afara, ne fac sa o percepem ca si zapuseala :-)
Da, am supravietuit, insa efectele s-au vazut a doua zi cand, vorba unui coleg, “we’ve lost two soldiers”….

3 comentarii:

  1. sunt super pozele!!!!!!!!!!!!Te invidiez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi te asteptam acasa!!!!!!!!!!!!!Fam. Tanase Rodica si Dan

    RăspundețiȘtergere
  3. Toti te asteptam acasa, in special Sebi daca ai avut timp sa-i dai mosului din Suedia lista spusa la telefon. :))))))))

    Fam.Chitul Bistrita

    RăspundețiȘtergere