joi, 28 februarie 2008

Lumea de deasupra mea

Marti am vazut Ratatouille. In sfarsit in ultimele 2,5 saptamani (am ajuns sa raportez saptamana mea in 1,5 zile sau 2,25 zile) apuc sa vad un film.
Remy, personajul principal – fiind un soricel care traieste in canalele unui oras impreuna cu confratii lui – se hotaraste ca el vrea mai mult decat sa manance toata viata din gunoaie si sa traiasca in canale. Astfel, iesind prima data la suprafata – nu pentru a fura mancare – ci sa vada ce e acolo, vazand Tour Eiffel, spune: « Pleaca de aici....Vrei sa spui ca in tot acest timp deasupra mea era Parisul ?» si zambind, isi incepe aventura.
Ultimele weekenduri au ajuns sa fie o cursa continua contracronometru pentru mine.... contracte, semnaturi...La fel si zilele dintre cele doua weekenduri....Cafea, avion, stewardeza....aeroport, stress..Go Live...taxi...hotel...work..work...Joi...
Marti...Pranz cu aceeasi oameni cu care am luat si micul dejun...Vrei sa luam si cina impreuna, Florin ?...Nu, multumesc. Ma simt ca un robotel de 2,5 saptamani....
Intro saptamana de acum, probabil am sa zic si eu ca si Remy....
« Pleaca, de aici... vrei sa spui ca in tot timpul asta - in timp ce stateam 9-10 ore cu laptopul in fata la serviciu, si inca 3-4 ore in hotel - pe aceasi planeta, la 3400 Km de mine era Casablanca?» ...si primind vantul care bate usor din fata, sa o apuc spre Sahara entuziast...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu