sâmbătă, 16 februarie 2008

Viena - Cafeneaua de pe colţ

Uneori, e nevoie de lucruri marunte sau de un oras frumos, ca sa simt ca am/voi avea fericire. O caut uneori zgribulit de frig...
O caut mergand in alte si-n alte locuri...Acolo sunt oameni care o cauta si ei.
Cand savurez cafiaua si avem norocul sa stam si la masa din colt intro cafenea de pe colt, din unul din cele mai frumoase orase in care am fost pana acum, simt ca am gasit un alt loc in care as vrea sa traiesc...in care as fi fericit.
Lumea are insa doar cateva cafenele pe colt sau sunt pe colt dar...nu servesc cafia.
Atunci cand o gasesc, sunt ca un copil sau ca si un indragostit, sau ca si un om...depinde ce vrei sa fi in viata. Intrun film recomandat de cineva drag, se spunea ca Fellini credea ca unul din cele mai importante lucruri din viata este sa nu ne pierdem entuziasmul pe care il avem atunci cand suntem copii.....Atunci cand mergem prima data pe tricicleta...sau atunci, cand oameni mari fiind...cautam o cafenea pe coltul unei strazi...

Am scris „cafia” intentionat cu „i” pentru ca pentru mine are aroma mai buna astfel :-)

Un comentariu:

  1. Si eu cred ca intr-adevar, cateodata avem nevoie de o cafenea pe colt care serveste cafia :-) ca sa ne recapatam entuziasmul...frumos spus :-)

    RăspundețiȘtergere