joi, 27 septembrie 2007

Homeless si taximetrist

- Ursäkta me. I er homeless. Can du ge mig något pengar?
- Sorry, but I don’t understand Swedish.
- Ouh….I am sorry. Do you speak English?
- Yes, I do.
- I was saying that I am a homeless and asked you if you can give me some money.
E imbracat in blugi albastri curati si pantofi, iar engleza lui e poate mai buna decat a mea. Ciudat approach de a cere bani. Si in acest detaliu se vad anii care ne separa de viata pe care o visez eu. Homelesii in Stockholm sunt fie asa, fie nebuni care si-au pierdut mintile si care canta pe strada. Imi venea sa il intreb unde ii este pruncul descult sau bunica pensionara ca parca lipsea ceva din imagine.
A doua zi, in taxi: discutie despre accrual, EMX si amortizarea unei obligatiuni purtata de 3 oameni in costum, cu mine al patrulea…..in costum. Taximetristul deschide geamul si uitandu-se spre noi, zice:
- I am sorry for interrupting, but I will yell something on my colleague from the other car.
Cand se va intampla in Romania ca taximetristul sa isi ceara scuze ca te interupe din discutie ca sa strige la vecinul din alt taxi?
In plus, sunt sigur ca nu i-a zis: ”Dorele, da-te ma ca iei vopseaua…” :-)
PS. Primul dialog l-am tradus in suedeza cu “online translator”. Poate, daca as fi homeless in Danemarca as vorbi si suedeza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu