duminică, 23 septembrie 2007

“Ză Germăns” din capitală

Cand am hotarat ca imi caut job in Bucuresti, feedbackurile celor care conteaza au fost de la “Hai mah, chiar vrei?”…..la “Daca tu iti doresti asta?!”..sau “Fii tare ca ai nevoie!”. In Transilvania toti zic ca in Bucuresti oamenii sunt mai rai. La fel se zicea si in Porto despre oamenii din Lisabona. Cineva zicea ca daca auzi spunandu-se ceva despre tine (bine sau rau), trebuie sa te uiti inainte CINE a zis...si daca acea persoana nu conteaza pentru tine...inseamna ca nu s-a spus nimic. Dupa jumate de an de cand m-am mutat, nu am avut nici un “soc cultural”, legat de bucuresteni. In schimb am avut cu colegii de munca din Germania. Pana acum profesional, ii vedeam undeva mult mai sus decat romanii. Cred ca adevaratii “mitici” de care eram avertizat inainte sa vin in Bucuresti, sunt de fapt baietii din zona Munchenului, Stuttgartului, Berlinului sau Frankfurtului. De acum stiu ca atunci cand ma avertizeaza cineva legat de un pericol, se va intampla, in situatia imediat urmatoare dupa cea in care ma avertizeaza. E a doua ora cand mi se intampla asa. Cand o sa ma previna cineva sa nu ma urc intrun avion, cu siguranta nu am sa o fac in zborul imediat urmator…..cel de intoarcere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu