sâmbătă, 15 septembrie 2007

Nicio zi fara sa vezi/auzi/simti ceva frumos....

Nu mai stiu unde am citit ca asta ar trebui sa ne fie "daily task-ul" fiecaruia dintre noi.....Sa nu treaca nici macar o zi! Cand il vad, imi aduc aminte si zambesc pentru ca mi-am indeplinit "indatoririle" din ziua respectiva....Insa sunt zile in care "nu mai apuc" (hahaha)...asa ca inca imi trebuiesc ore suplimentare, desi in jur sunt mereu femei dragute, ceruri fara nor nici macar in coltul lui :-D, oameni buni, lucruri care ma fac sa zambesc catre cineva de sus…..
Nasaud, Bucuresti, Cluj, Nasaud, Barsana (Maramures), Nasaud, Sibiu, Bucuresti, Stockholm via Munchen…..8 zile…fiecare in alt loc fata de ziua precedenta. Uneori parca si calatoriile (unul din lucrurile cele mai bune din viata) devin prea mult de suportat……Dar cand privim in urma….cand vedem o fotografie…..cred ca merita fiecare alergare sfarsita cu un picior in tren si cu unul…….inca fugind. Cred ca unul din “gandurile” care imi plac cel mai mult e din fraza cu care incepe Alchimistul….si care “mais ou menos” zice ca Viata este o calatorie, care te duce prin locuri tot mereu altele….si la sfarsitul acestei calatorii vei ajunge in locul de unde ai plecat, si atunci vei cunoaste acel “loc” pentru prima data…..
Primul meu concediu adevarat…..”Take me where I want to go, teach me things I need to know….” zice Dolores O’Riordan- tipa de la The Cranberries…..Hai sa imi aduc aminte unde am fost dus si cu ce lucruri pe care aveam nevoie sa le invat am ramas ……Am inchis ochii….

2 comentarii:

  1. imi place foarte mult cum scrii...mesajul...si forma sa !!!
    Man...u goood !!!
    R

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pozele sunt reusite...
    U really are gifted !!!

    RăspundețiȘtergere