vineri, 29 august 2008

R.E.M. în Praga

Poate ai fi ras daca ti-as fi spus...Poate ca ti-ai fi ascuns incruntarea...Poate ai fi reusit sa ma schimbi...Poate m-as fi induplecat. Este ceea ce esti si ...ce ai putea sa fii...Nimeni nu te vede macar incercand... Poate intradevar a trait viata intrun vis... Dar iti jura ca e reala. Mi s-a parut ca te aud razand...Parca te-am vazut incercand...Dar a fost doar un vis...A fost doar un vis… Ma intreb de ce ne-am mai deranjat...Departe de unul, surd la celalalt...
Aveam un gand sa te opresc. Lasa-ma... Aceste mici lucruri sunt ceea ce ne vor ajuta…Traim cu entuziasm si agitatie…Impreuna in miciile noastre vieti… Caci este mult mai usor sa infruntam toate problemele…daca suntem prea departe ca sa le vedem...
Excelent concert pe Stadionul Slaviei. "This is Mike, Peter and Michael...This is Prague...This is tonight". La sfarsitul fiecarui cantec Michael Stipe nu spunea decat un "Hey....Thanks a lot", surprins parca de faptul ca lumea e entuziasmata. Am descoperit si un cantec de-al lor pe care nu il stiam si care e cel putin extraordinar in acesta varianta acustica cantata in turneul "Accelerate". Cantecul se cheama "Let me in" si e dedicat lui Kurt Cobain - unul dintre marii fani R.E.M. Iar chitara folosita in acest turneu a fost daruita de Courtney Love celor de la R.E.M.
Nu pot decat sa zic si eu surprins: "Hey Michael...Thanks a lot" pentru concert.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu