luni, 27 august 2007

Uppsala

Ajung in locuri unde, unele din ele nici nu imi doream foarte tare inainte....In sambata cand am fost in Uppsala....poate si starea mea, ma facuse sa compar orasul cu o particica din rai...Totul verde....oameni pe bicicleta, parcuri... flori...rauri..poduri cu flori....orasul lui Carl von Linne....(unul din cei mai mari botanisti din lume care a descoperit sexul la plante)....autobuze verzi..... gradina botanica...casa lui Linne.....ratuste care stau pe barci...... De amintit, ca Uppsala are prima universitate din Scandinavia (sec15) si sediul celei mai mari bisericii scandinave(Uppsala Domkyrka). Din pct asta..e o combinatie de Braga si Coimbra in varianta nordica. U2 canta intro melodie...ca o zi e frumoasa daca o vezi in verde si albastru.....Dupa parcul din fata Tour Eiffel...e doua oara in viata cand l-am inteles pe Bono 100% :-) Cand eram convins ca acesta comparatie....nu e deplasata... si faceam poza, ca sa am in minte acel moment...cu flori in dreapta.....pod in fata...rau in stanga...cer impecabil deasupra.....blonde pe biciclete pe langa mine....in fata pe podul cu flori trece un Ferrari..... Asa am ajuns sa am intrebarea existentiala :-)... In rai mergem cu bicicleta sau cu Ferrari?

Un comentariu:

  1. :)
    eu sper ca mergem cu ferrari, macar acolo sa conduc si eu unu :)
    dan-cluj

    RăspundețiȘtergere