duminică, 26 august 2007

Alaska - Fairbanks


Imi aduc aminte drumul spre Bucuresti sa prind avionul...Nodul din gat...si gandul "Nu ai putut sa stai linistit si sa ai o vara linistita in Nasaud?"...
Inainte cu 3 zile de a merge in USA facusem entorsa...care trebuia pusa in ghips....Ma gandeam deja ca nu poate sa mi se intample mie asa ceva...In final, fiind in Cluj sa imi iau viza, am vazut ca nu aveam tren ca sa apuc sa merg la Nasaud sa imi iau bagajul, si sa ma intorc, ca sa prind avionul. Cred ca ambitia ca totusi se poate, m-a facut sa pot sa ajung sa am nodul in gat in trenul de Bucuresti...
Experienta din USA cred ca a fost primul lucru bun major in viata mea. In primul rand ca abia acolo am reusit sa trec peste moartea tatalui meu, sa incep sa vad ca viata poate fi traita...In Vanilla Sky se zice ca raspunsul la 99% din intrebari este ...banii... Desi nu sunt materialist, cred ca e asa...
In afara de multa munca, o sa imi aduc aminte de aurora boreala, midnight sun venind de la serviciu la 12 noaptea, biking, ploaia ce tine 10 zile fara oprire, tantarii ca mustele, renii si elanii, daylight la 3 dimineata, Colledge Inn, romanii din Botosani, trenul cu 98 de vagoane, In Cha, cerul care arde si Consuella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu