duminică, 26 august 2007

Somer 3 luni

Pentru a-mi rezolva cu actele sa pot continua in Portugalia, asa cum am decis, am avut 3 luni in care eram "unemployed". Cred ca a fost unul din cele mai dificile momente...perioada in care eram mai tot timpul cu convingerea ca din cele 3 variante de care ziceam anterior (bun, rau sau doar un oarecare)...ca o sa se aleaga cea mai proasta... Intro anumita masura eram si indreptatit...nici dragoste, bani, cariera...sau ceva de care sa nu ma pot plange, nu pareau sa mearga in viata mea. Cu fiecare zi, imi doream mai putin sa merg inapoi in Portugalia din cauza birocratiei...In final, cum ziceam...cred ca nu era acela drumul...
Am avut ocazia sa merg la Fiad si sa stau mai mult timp cu ai mei, asta la plusuri...:-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu