duminică, 26 august 2007

Hyderabad, Andhra Pradesh, India
















Nu aveam pusa India in plan pentru anul asta :-) E incredibil de cald...de fapt, la cum a fost vremea in vara asta in Bucuresti....nu e departe de ce e acolo.
O adevarata experienta......toti se uita insistent daca esti alb.....Hotel de 4 stele cu gandaci...care apropo in India NU ar trebui ucisi..., Ganesh....zeul cu cap de elefant.......O alta experienta a fost Autorickshaw - tuc-tuc-urile(adica masinutele galbene pe 3 roti). Am mers cu ea in afara orasului pana la Ramoji Film City (cel mai mare studio de film din lume)....ceea ce si indienilor de la training li s-a parut "risking ur life". Mancarea...nu se potrivea ca sa zic asa, cu stomacul meu :-)....Biryani....si toate sosurile picante.
Cum sa bei cafeaua ca sa stai treaz la 42 de grade ?!!
Comercial mi s-a parut in prima faza si un templu hindu, la intrarea caruia se vindeau statuile, cu Ganesh si cu Iisus unul langa altul. Abia cand am venit in Romania am aflat ca de fapt pentru ei, Iisus e de fapt o reincarnare a unui zeu propriu, la fel ca Budha.
Parcurile (NTR Ghat, Lumbini) sunt foarte frumoase, singurele locuri unde oamenii se pot saruta, pentru ca asemenea gesturi sunt interzise in locuri publice. Traficul e ingrozitor in oras: biciclete, triciclete, tuc-tuc-uri, masini normale, autobuz (unde oamenii stau pe scara, desi e gol bus-ul), camioane.....
La o saptamana dupa ce am fost acolo si am vazut (de la 30m distanta ce-i drept) Mecca Masjid (care are caramizi aduse de la Mecca), am vazut pe yahoo news ca in timpul slujbei musulmanilor, in timp ce erau 10,000 de oameni o bomba a explodat acolo...Au murit vreo 30.....

Un comentariu:

  1. Azi am citit pe CNN ca in weekend in Lumbini park de care ziceam ce frumos e si in alte locatii din Hyderabad au fost bombe ce au omorit 44 de oameni veniti la un foc de artificii. Acum nu stiu daca m-as mai duce o data acolo...

    RăspundețiȘtergere