duminică, 26 august 2007

Porto/ Vila do Conde




















Am plecat din Cluj, condus pe o ninsoare (cred ca era prima din an) de prieteni. Inca o data, nu stiam spre ce ma indrept, cum va evolua relatia mea, ce o sa fac in cateva zile...Am inceput sa cred mai mult ca toate lucrurile se intampla cu un sens in viata. Cred ca Dumnezeu te pune intro anumita situatie, ca sa ai tu decizia de a lua o hotarare intrun sens sau altul. O sa tin minte, cred toata viata mea, dimineata cand am trezit-o pe Teresa sa mearga la spital sa isi faca kimioterapie ca intarziase...si primul lucru care l-a facut a fost...sa isi aprinda o tigara...In acel moment daca fumam cred ca ma lasam instantaneu. O sa tin minte, primul Craciun facut intre straini, ajuns de 10 zile, in familia lui Rene, cu cantece cantate la muzicuta. O sa imi aduc aminte de prima impresie despre femeile portugheze, dupa ce am vazut reclamele la produse de infrumusetare :-)
Drumurile cu bicicleta in Monte Sao Felix, Barcelos sau Povoa de Lanhoso...Meciurile de fotbal ale lui FCP si Rio Ave, lucrurile invatate (cum sa nu fiu) de la Elisabete; portugheza invatata de la Teresa; Lamego cu Dulce si Claudia, bacalhao in n-shpe moduri preparat, cuvantul ''saudade''(dor) care exista in portugheza :-), Guimaraes cu biserica Nossa Senhora da Oliveira (facuta in 953), ospitalitatea portugheza, corida din Figueira da Foz, Queima das Fitas in Coimbra, Familia "mea"(Branco Costa), Restaurantul Ramon din Vila do Conde care avea fularul cu Dinamo pe perete, ciocanele din plastic de Sao Joao, Scurt metrajele din Curtas do Vila do Conde, unde a participat si Cristian Nemescu, Bom Jesus in Braga sau revelionul cu mamaliga com bacalhao din campus sunt amintiri dragi intrun fel sau altul... Doamne ce dor mi se face de ele...

Un comentariu:

  1. Hy Florin!

    I don´t undestood almost nothing in romenian but I've got the feeling that you wrote some nice things about vila do conde and its people =)

    It's nice to hear news from you and see some beautiful pictures.

    By the way I am also looking for an intership...who nows if in Romania!!!

    Cheers

    RăspundețiȘtergere