duminică, 26 august 2007

Lisabona


Cand am zis ce vreau sa îmi aduc aminte din Portugalia, cred ca în primul rand o sa îmi aduc aminte de prietenii de acolo cu care am si fost în Lisabona în Noiembrie. Pedro, Paulo, Filipe, Burcu, Vanda, Dulce, Filipa si Claudia m-au ajutat mult în Portugalia chiar si doar prin "small chats". Cred ca ei au fost principalul motiv pentru care am decis sa raman în Portugalia şi sa aştept sa se rezolve după aceea problemele cu actele timp de 2 luni.....În final se pare ca, dacă ceva nu ţi-e menit, chiar dacă tu crezi ca e "the right thing", în final vei fi îndreptat spre, adevăratul lucru care trebuie sa urmeze pentru tine :-)
Pasteis de Belem, una din cele mai bune prăjituri pe care le-am gustat, Santa Justa, Caipirinha în strada la 4 dimineata, plata dubla a consumaţiei în restaurant, Pousada din Parque de Nacoes, Castelo do Sao Jorge şi pranzul pe strada în parc în fata Palatului Presidential sunt lucruri dragi din acel weekend.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu