duminică, 26 august 2007

Nasaud - "Bun", "Rau" sau...doar un "oarecare"

Viata in Nasaud pana la 18 ani, cred ca a fost plina de vise care nu credeam ca o sa fie implinite...dar la care imi placea sa visez...ca totusi...poate...
Acum, privind inapoi ma bucur ca a fost asa...Ma bucur ca am o familie numeroasa, desi atunci era foarte greu pentru ai mei...insa acum sunt un adevarat sprijin. Cred ca dam mai multa valoare unor lucruri daca nu le avem usor...daca le-am dus dorul atata timp...daca am visat numai...ca poate...Sunt chestii care atunci ma faceau sa ma intreb, de ce e lumea asa, de ce unii au mai mult si altii au mai putin...de ce sa visez doar...Acum sunt lucruri care poate m-au ajutat sa fiu mai bun in ceea ce sunt azi, precum...ciocolata impartita in 8 si primind fiecare cate 3 bucatele, bomboane de ciocolata in ceai in loc de zahar, felii de paine unse dimineata, adidasi rupti la sport in clasa a 7 a...:-)
Cand eram in Porto, incepusem sa ma intreb daca eu, voi fi/sunt in viata un om bun (profesional,dragoste, si ca si om in general), un ''loser", sau doar un oarecare...Si, in functie de "vreme", erau zile in care ma "vedeam" in una din cele 3 situatii. In primii 18 ani cu siguranta, predominant erau ultimele 2 variante...si la prima, uneori visam...ca poate...

Un comentariu: